پرونده هسته ای

متاسفانه گزارش فعالیت های هسته ای ما به شورای امنیت رفت

ما نهایتا نتوانستیم از انجام فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود دفاع نماییم و اطمینانی به کشورهای عضو شورای حکام و سایر کشورهای جهان بدهیم.

چرا جهان باید این گونه به کشور ما بعنوان حامی تروریست و تروریست بنگرد؟

آنقدر تبلیغات منفی در این چند ماه اخیر بر علیه ایران و ایرانی شده که تصویری خشن جنگجو و تروریست  بر اذهان مردم جهان نقش بسته است. ما به جهانیان اعلام می کنیم که ملت ایران ملت جنگ طلبی نیست. ما  ۸ سال سختی های دوران جنگ را چشیده ایم . مردم ما ۸ سال در زیر حملات موشک ها و بمب های صدام ملعون قرارگرفته اند. جهانیان می دانند که جنگ عراق بر علیه ایران چه زیان ها و ضرر ها به کشور ایران وارد نمود. چگونه ما دوباره باید به دنبال صلاح کشتار جمعی و جنگ باشیم. ما به حق و حقوق تمام کشور ها احترام می گذاریم و خواستاریم که آنها نیز متقابلا به حق و حقوق ما احترام بگذارند. در دوره ایی که کشورها با علم و نه زور پیشی می گیرند چگونه ممکن است کشوری مانند ایران با پشتوانه تمدن و فرهنگ غنی هزار ساله به دنبال جنگ و خونریزی و کشور گشایی باشد. ملت ما منادی گفتگوی تمدن ها در سراسر دنیا بود ملتی که در دنیا بر علم و تفکرش حساب دیگری باز می کنند چرا باید حتی جلوی تحقیقات علمی صلح آمیزش را بگیرند. 

به تمام دنیا می گوییم که ملت ما خواستار صلح جهانی است خواستار گفتگوی فرهنگ ها و تمدن هاست خواستار احترام متقابل بین کشورهاست خواستار جهانی بدون جنگ است خواستار جهانی است که در آن حق و حقوق کشورها رعایت شود و در انتها خواستار جهانی که در آن عدالت مبنای تمام تصمیم گیری ها باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد درویش سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:59 ق.ظ http://darvish100.blogfa.com

سعید جان
نخست آنکه ممنون از حضور و کامنت ارزشمندت و نیز لینکی که به دو وبلاگ من داده ای . من نیز لینک شما را برقرار خواهم کرد. در ارتباط با موضوع پست اخیرت هم باید بگویم: چگونه باید جهانیان به ما اعتماد کنند وقتی ما خود خواهان محو کشوری از نقشه جهان می شویم و هولوکاست را به سخره می گیریم؟! دوست عزیز من! از ماست که بر ماست.

باغبانی علمی پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ق.ظ http://horticulture.persianblog.com

سلام دوست عزیز . با عرض معذرت من پیام شما را در باغبانی علمی ندیده بودم . از لطف شما بسیار سپاسگذارم و امیدوارم در کارتان موفق باشید و بتوانیم برای هم دوستان خوبی باشیم . به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد