به سوی انتخابات

یار دبستانی من ، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما
دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش
خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد ، مرده دلای آدماش

دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه ؟

یار دبستانی من ، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو ، رو تن این تخته سیاه
ترکه بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما

یار دبستانی من ، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو ، رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش
خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد، مرده دلهای آدماش
دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه ؟
یار دبستانی من ، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو ، رو تن این تخته سیاه
ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما

تبریک به ملت شریف ایران

بسمه تعالی

 پیروزی غرور انگیز و افتخار آفرین تیم ملی فوتبال در راهیابی به جام جهانی 2006 را به تمامی ایرانیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم

عناوین پایان نامه دانشجویان مدیریت کشاورزی سال ۸۲

بهینه سازی حمل و نقل دانه های روغنی در ایران

 

سعید مقیسه

استاد راهنما  دکتر پیکانی                    استاد مشاور  دکترصالح


 

تحلیل اقتصادی مزارع پرورش ماهی قزل آلا مطالعه موردی استان ایلام

 

شمس الدین وندی

استاد راهنما  دکتر صالح                       استاد مشاور  دکتر سلامی



مقایسه الگوی کشت بر اساس حداکثر استفاده از زمین و آب

 

باقریان

استاد راهنما  دکترصالح                        استاد مشاور  دکتر پیکانی




بررسی عملکرد تعاونی های آب بران
 ( مطالعه موردی شبکه آب رسانی و زهکشی تجن واحد عمرانی شماره 4)

 

صالحی

استاد راهنما  دکترکوپاهی                  استاد مشاور  دکترصالح




بررسی عوامل موثر بر سودآوری واحدهای تولید قارچ دکمه ای استان تهران

 

سعیدی

استاد راهنما  دکترصالح                        استاد مشاور  دکتر یزدانی


عناوین پایان نامه دانشجویان مدیریت کشاورزی سال ۸۱

بررسی عوامل موثر در سود آوری محصول توت فرنگی با تأکید بر بهینه یابی اقتصادی تولید
 (مطالعه موردی مزارع توت فرنگی شهرستان سنندج)

 

سجادی نسب

 

استاد راهنما  دکترصالح                        استاد مشاور  دکترکلانتری و دکتر عبادی



بررسی وضع موجود و ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه مکانیزاسیون ماشین های کشاورزی شهرستان رامهرمز

 

شیرالی

استاد راهنما  دکترکوپاهی- دکتر الماسی



تعیین الگوی بهینه کشت فعالیتهای زیر بخش زراعت (زراعت عادی و گلخانه ایی بطور همزمان با استفاده از مدل برنامه ریزی خطی چند بخشی مطالعه موردی شرق استان مازندران)

 

سیامی

استاد راهنما  دکترپیکانی                     استاد مشاور  دکترکوپاهی

 


کاربرد برنامه ریزی خطی در تعین الگوی اقتصادی حمل و نقل محصولات دریایی ایران مطالعه موردی آبهای خلیج فارس و دریای عمان

 

چیذری

استاد راهنما  دکترپیکانی                     استاد مشاور  دکترکوپاهی



بررسی اثرات فنی و اقتصادی روشهای مختلف خاک دهی در پرورش قارچ دکمه ایی

 

طهماسبی

استاد راهنما  دکتریزدانی                    استاد مشاور  دکترکافی