بودجه ۸۵ اجحاف به بخش کشاورزی

متاسفانه علی رغم  گذشت سالها و تدوین برنامه ها و بودجه های سالیانه مختلف از شعارهای رنگارنگ و تبلیغاتی حمایت از بخش کشاورزی که بدرد چاپ در تراکت های انتخاباتی می خورد جز یاد و خاطره چیزی نمانده و چه بسا که به این بخش اجحاف نیز می شود. در بودجه سال ۸۵ که توسط دولت به مجلس ارائه شد بودجه در نظر گرفته شده برای بخش کشاورزی نسبت به بودجه سال قبل این بخش  ۱.۸ کاهش داشته است. این کاهش اعتبار خود گویای بی توجهی و کم اهمیت جلوه دادن این بخش می باشد. کشور ما به عنوان یک کشوری که دارای استعداد های بالقوه و بالفعل فراوانی در کشاورزی است نباید بدین صورت نقشش در تولید ملی و داخلی و ارز آوری نادیده گرفته شود. امیدوارم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به خصوص اعضای محترم کمیسیون کشاورزی این بودجه را مورد نقد و بررسی قرار داده و از تصویب آن خودداری نمایند تا دولت مجدد با الویت دادن به کشاورزی اقدام به تدوین بودجه نماید.  

عاشورا

خدایا تو می دانی

خدایا تو می دانی

 خدایا تو می دانی غم فراغ حسین را

خدایا تو می دانی رنج اسارت را

 خدایا تو می دانی تحمل تازیانه را 

خدایا تو می دانی بغض های پنهان را

خدایا تو می دانی سرهای بر نیزه را

خدایا

خدایا تو می دانی غل و زنجیر را

خدایا تو می دانی بدن های بی سر را

خدایا

خدایا فقط تو می دانی.

 

پرونده هسته ای

متاسفانه گزارش فعالیت های هسته ای ما به شورای امنیت رفت

ما نهایتا نتوانستیم از انجام فعالیت های صلح آمیز هسته ای خود دفاع نماییم و اطمینانی به کشورهای عضو شورای حکام و سایر کشورهای جهان بدهیم.

چرا جهان باید این گونه به کشور ما بعنوان حامی تروریست و تروریست بنگرد؟

آنقدر تبلیغات منفی در این چند ماه اخیر بر علیه ایران و ایرانی شده که تصویری خشن جنگجو و تروریست  بر اذهان مردم جهان نقش بسته است. ما به جهانیان اعلام می کنیم که ملت ایران ملت جنگ طلبی نیست. ما  ۸ سال سختی های دوران جنگ را چشیده ایم . مردم ما ۸ سال در زیر حملات موشک ها و بمب های صدام ملعون قرارگرفته اند. جهانیان می دانند که جنگ عراق بر علیه ایران چه زیان ها و ضرر ها به کشور ایران وارد نمود. چگونه ما دوباره باید به دنبال صلاح کشتار جمعی و جنگ باشیم. ما به حق و حقوق تمام کشور ها احترام می گذاریم و خواستاریم که آنها نیز متقابلا به حق و حقوق ما احترام بگذارند. در دوره ایی که کشورها با علم و نه زور پیشی می گیرند چگونه ممکن است کشوری مانند ایران با پشتوانه تمدن و فرهنگ غنی هزار ساله به دنبال جنگ و خونریزی و کشور گشایی باشد. ملت ما منادی گفتگوی تمدن ها در سراسر دنیا بود ملتی که در دنیا بر علم و تفکرش حساب دیگری باز می کنند چرا باید حتی جلوی تحقیقات علمی صلح آمیزش را بگیرند. 

به تمام دنیا می گوییم که ملت ما خواستار صلح جهانی است خواستار گفتگوی فرهنگ ها و تمدن هاست خواستار احترام متقابل بین کشورهاست خواستار جهانی بدون جنگ است خواستار جهانی است که در آن حق و حقوق کشورها رعایت شود و در انتها خواستار جهانی که در آن عدالت مبنای تمام تصمیم گیری ها باشد.

اقدام وقیحانه نشریه دانمارکی

سلام امروز وظیفه دونستم یه موضوع مهمی و مطرح کنم و اونم اقدام وقیحانه و توهین آمیز نشریه دانمارکی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ٌٌٌص) است. بسیار متاسفم برای کشورهای اروپایی بالاخص دانمارک که با حتک حرمت نبی اکرم (ص) نهایت عداوت و دشمنی خود رو با شخص پیامبر  دین پیامبر و امت پیامبر  نشان دادند. وظیفه هر مسلمان در سراسر دنیا مقابله و مبارزه با چنین مواردی می باشد. لازم است در این برهه از زمان کشورهای اسلامی جلسه فوق العاده ایی  را برگزار نموده تا با هم اندیشی و همفکری سیاستی اتخاذ نمایند که مجدد اینگونه بی حرمتی ها از جانب هیچ فرد یا کشوری مطرح نشود و لازم است کشورهای اسلامی تحریم واردات و صادرات کالا به کشور دانمارک را در دستور کار خود قرار دهند. شرعا و قانونا بر کشورهای اسلامی صادر کننده نفت واجب است از فروش نفت به کشور دانمارک و کشورهایی که به ساحت پیامبر (ص) جسارت نموده اند خودداری نمایند و کشور دانمارک را تحت فشار قرار دهند تا عوامل اصلی این حادثه اسف بار را به کشورهای مسلمان تحویل دهد تا جمیع امت اسلامی خود در مورد آنها قضاوت نمایند.

تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان

و بدین سان نهایت ایثار و فنا شدن در معبود را بر تابلویی ماندگار به نام عاشورا منقوش نمود.