تبریک سال جدید

سال 87 هم تا دقایقی دیگر رو به اتمام است. ضمن عرض تبریک آغاز سال جدید ، از خداوند متعال برای ایرانیان عزیز سالی توام با عزت ، عافیت ، سلامت ، کامیابی ، سربلندی و پیروزی آرزومندم. در آستانه سال جدید بنده را نیز از دعای خیر خود بهره مند سازید.

مهریه فقط ۱۴ سکه

هر وقت صحبت از مهریه میشه من می گم مهریه باید ۱۴ تا سکه بیشتر نباشه و به این حرف هم پایبندم. چند وقت پیش تو جلسه ای بودم این بحث پیش آمد ، یکی از دوستان گفت خیلی بی انصافی اگر خودت دختر داشته باشی حاضری ۱۴ سکه مهریه رو قبول کنی. باید بگم اگر خدا دختری به من عطا کنه از این نظرم بر نمی گردم چرا که اولاْ قرار نیست معامله ای صورت بگیره که نرخی براش تعیین بشه ثانیاً اگر قرار بر زندگی سالم و توام با آرامش باشه با یک سکه هم میشه ثالثاً خدایی نکرده اگر بنا باشه زندگی زناشویی تداوم نداشته باشه دیگه این عدم آرامش و ناراحتی رو با ده هزار سکه هم نمیشه جبران کرد. رابعاً مهریه سنگین هیچ تضمینی برای تداوم زندگی نیست.

برای سبزوار

برای سبزوار می نویسم ، دیار سربداران که از پس گذر زمان گرد و خاک فراموشی بر چهره آن نقش بسته است. کمتر کسی دیگر از مقاومت مردم این دیار در برابر متجاوزان خارجی یاد می کند و یا کسی کمتر از چهره های نامدار آن به خاطر دارد. سزاوار این دیار کهن نیست که این چنین مورد بی مهری قرار گیرد. نارسائی ها و کمبودهایی که در این شهر به چشم می خورد نشان از بی توجهی مسئولین امر در سالهای متمادی دارد. در آخر به مسئولین محترم عرض می کنم که اگر این شهر در تقسیم استان خراسان ، نصیبی نبرد ، لااقل بعد از چند دهه راه آهن تهران مشهد که از تمام شهرهای مسیر عبور می کند از این شهر کهن نیز عبور نماید.