دومین همایش وبلاگ نویسان کشاورزی و منابع طبیعی

با عرض سلام. با عنایت به نقش وِیژه کشاورزی و منابع طبیعی در رونق اقتصادی و اثر گذاری آن در توسعه کشور، توجه و همت در جهت اعتلای این بخش می تواند آثار مفیدی به همراه داشته باشد. این توجه می تواند از حوزه های مختلفی انجام پذیرید که در این میان ورود دنیای مجازی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی یکی از موارد مهم آن می باشد. حضور وبلاگها و وب سایتهای کشاورزی و منابع طبیعی به غیر از اطلاع رسانی توانسته خط مشی مهمی برای تصمیم سازان و تصمیم گیران این حوزه باشد. بنا به ضرورت این مهم، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با همت تعدادی از وبلاگ نویسان در آبان ماه ۱۳۸۵ اقدام به برگزاری نخستین همایش وبلاگ نویسان کشاورزی و منابع طبیعی نمود که الحمدا... با استقبال خوب و کم نظیری از سوی وبلاگ نویسان و مدیران وب سایتهای کشاورزی و منابع طبیعی مواجه گردید. در راستای تداوم این حرکت ارزشمند و با ابراز علاقه وبلاگ نویسان و مدیران وب سایتهای کشاورزی و منابع طبیعی تصمیم بر این است تا با عنایت خداوند متعال و یاری دوستان دومین همایش وبلاگ نویسان و مدیران وب سایتهای کشاورزی و منابع طبیعی در روزهای سوم و چهارم مردادماه سال ۱۳۸۷ برگزار گردد. ان شاء الله

دوستان علاقمند، برای پیگیری اخبار دومین همایش به این وبلاگ مراجعه نمایید

ایمیل نزنید

نمونه اول : چهارشنبه هفته پیش از شرکت پارس خودرو با من تماس گرفتند. کمی تعجب کردم، اون طرف خط یه خانمی بود که گفت در رابطه با ایمیلی که زده بودید تماس گرفتم. یه کم فکر کردم یادم اومد بیش از ۲ ماه پیش یه ایمیل به شرکت پارس خودرو زده و از نحوه واگذاری خودرو و عدم پاسخگویی آنها شکایت کرده بودم. به طرف گفتم خسته نباشید من اصلا یادم نبود مشکلی داشتم و همینطور تازه یادم اومد شرکتی به نام پارس خودرو هم وجود داره. نمونه دوم : یادم میاد سال ۸۴ وقتی سایت اینترنتی شرکت توسعه کشت دانه های روغنی را ه اندازی شد، مدیر امور زراعی شرکت از من خواست  بعنوان یک دانشجو و با اسم مستعار ایمیلی برای دریافت آمار و ارقام دانه روغنی کلزا به شخص ایشون بزنم. بیش از یک ماه گذشته بود که دیدم نامه ای از طرف مدیر امور زراعی شرکت به من ارجاع شد. نامه، پرینت ایمیل من بود که بعد از رویت و پاراف ۴ نفر از مدیران شرکت و گذشت بیش از یک ماه به دست مدیر امور زراعی رسیده بود. این دو خاطره رو گفتم تا ثابت کنم اگر کاری، درخواستی، خواهشی و چیزی از این قبیل از مسئولین دارید ایمیل نزنید.