ایمیل نزنید

نمونه اول : چهارشنبه هفته پیش از شرکت پارس خودرو با من تماس گرفتند. کمی تعجب کردم، اون طرف خط یه خانمی بود که گفت در رابطه با ایمیلی که زده بودید تماس گرفتم. یه کم فکر کردم یادم اومد بیش از ۲ ماه پیش یه ایمیل به شرکت پارس خودرو زده و از نحوه واگذاری خودرو و عدم پاسخگویی آنها شکایت کرده بودم. به طرف گفتم خسته نباشید من اصلا یادم نبود مشکلی داشتم و همینطور تازه یادم اومد شرکتی به نام پارس خودرو هم وجود داره. نمونه دوم : یادم میاد سال ۸۴ وقتی سایت اینترنتی شرکت توسعه کشت دانه های روغنی را ه اندازی شد، مدیر امور زراعی شرکت از من خواست  بعنوان یک دانشجو و با اسم مستعار ایمیلی برای دریافت آمار و ارقام دانه روغنی کلزا به شخص ایشون بزنم. بیش از یک ماه گذشته بود که دیدم نامه ای از طرف مدیر امور زراعی شرکت به من ارجاع شد. نامه، پرینت ایمیل من بود که بعد از رویت و پاراف ۴ نفر از مدیران شرکت و گذشت بیش از یک ماه به دست مدیر امور زراعی رسیده بود. این دو خاطره رو گفتم تا ثابت کنم اگر کاری، درخواستی، خواهشی و چیزی از این قبیل از مسئولین دارید ایمیل نزنید.

نظرات 12 + ارسال نظر
سپهر سلیمی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ http://animal.persianblog.ir

فراخوان هم اندیشی ؛ وبلاگستان فارسی سبز شود...

علی ساکت سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://geohazard.persianblog.ir/

سلام جهت کاهش هزینه در عملیات کشاورزی و رفاه حال کشاورزان انجام عملیات ژئوفیزیکی جهت تعیین میزان آبدهی- تعیین کیفیت چاه و تعیین مناسبترین وحل برای حفر چاه آب انجام می گردد
گروه علمی ما متشکل از کارشناسان ارشد زمین شناسی و ژئوفیزیک در کمک رسانی حاضرند
ما علاقمند به همکاری با شما در زمینه آب یابی هستیم.
در صورت تمایل با شماره ۰۹۱۲۲۴۸۳۶۸۸ تماس حاصل فرمایید
شما نیز در سود شریک خواهید بود
مسلما حفر آگاهانه بسیار کم هزینه تر از حفر بدون آگاهی است

رزا بداغی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://rosaceae.blogfa.com

سلام آقای مهندس. این که چیزی نیست. حدود ۶ ماه ایت که بنده وبلاگ خود را تغیر داده ام و بارها هم با نام وبلاگ جدید برای شما نظر گذاشته ام ولی با این حال نام وبلاگ من در لینک های شما همان نام قبلی باقی مانده است!!!

اصلاح شد

مجتبی بشکنی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ

لطفا متن مقاله تخمین توابع عرضه و تقاضای روغن نباتی در ایران را به ایمیل من یا آدرس irankids@gmail.com ارسال نمایید با تشکر از لطف شما

فرید دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.faridbag.blogfa.com

باسلام
وبلاگ خوب وجالبی دارید. بدلیل اینکه وبلاگ بنده نیز در زمینه کشاورزی است در صورت تمایل به تبادل لینگ با من تماس بگیرید
www.faridbag.blogfa.com

رزا بداغی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.rosaceae.blogfa.com

سلام اقای مهندس. ممنون و سپاسگذار از لطف جنابعالی. جناب مهندس مزاحمتون شدم که بگم در خصوص همایش اگر قرار است که جلسه ای جهت هماهنگی در کارها انجام گیرد این جلسه در همین اردیبهشت ماه گذاشته شود. از انجایی که احتمالا نظر بر این است که عده ای از اعضا دور هم جمع شوند ، باید عرض کنم اقای مهندس بدیعی هم مایل به شرکت در این جلسه هستند و از انجایی که تا اخر اردیبهشت ماه در تهران خواهند بود و دوباره برای خرداد برای خدمت سربازی به تربت جان بر میگردند. لطفا در صورتی که اوضاع برای گذاردن جلسه در همین اردیبهش ماه مهیا می شود این موضوع را مدنظر قرار دهید. باتشکر فراوان. موید باشید

AESS سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.aess.blogfa.com

بسمه تعالی
به اطلاع کلیه دانشجویان رشته کشاورزی می رساند ,انجمن علمی دانشجویان مهندسی اقتصاد کشاورزی دانشگاه تبریز در نظردارد سمیناری با عنوان کشاورز جوان 2 و با موضوع کارآفرینی در بخش کشاورزی برگزار نماید.
سخنرانان برنامه:
- دکتر عیسی کلانتری (وزیر سابق کشاورزی و رئیس کل خانه کشاورز کشور)
- مهندس سلمان شفاعت (رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی)
- دکتر عزیز جوانشیر (رئیس سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی)
- مهندس ناصر گلچین (رئیس کل بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی)
- ََدکتر رسول محمدرضایی (رئیس بخش ارتباط با صنعت دانشگاه و عضو هیئت علمی گروه اقتصاد کشاورزی دانشگاه تبریز)
و با حضور کارآفرینان موفق و برتر بخش کشورزی

زمان برگزاری سمینار:26 اردیبهشت ماه 1387( ازساعت 9 الی19)
مکان: تالار وحدت دانشگاه تبریز

از کلیه علاقمندان دعوت می شود جهت شرکت در این سمینار و تهیه دعوت نامه به دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز مراجعه کنند.
( انجمن علمی دانشجویان مهندسی اقتصاد کشاورزی )

انجمن علمی گروه گیاه پزشکی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.plantprotections.blogfa.com

سلام
جالب بود

انجمن علمی گروه گیاه پزشکی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.plantprotections.blogfa.com

سلام ببخشید شما با دکتر ابراهیم مقیسه نسبتی دارید؟

ارش چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ق.ظ http://WWW.KESHAvarzirani.blogfa.com

شما میفرمایی ایمیل نزنید
بنده عرض میکنم تلفن هم نزنید
۲ سال پیش که تازه قرار بود خرید جو تضمینی بشه ما جو کاشته بودیم و از طریق تلفن با سیلوی مورد نظر هماهنگ کرده بودیم تا کامیون ها اونجا برن
یادمه پنج شنبه بود
تا اینکه صبح شنبه پدرم تلفن کرد و گفت تمام کامیونا برگشتن یا دارن برمیگردن چونکه اصلا سیلوی مورد نظر جو تحویل نمیگیره
واقعا میگم این یکی ازمواردی بود که حسابی جلوی مردم ابرومون رفت
حالا شما میفرمایی ایمیل؟

انصاری سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ق.ظ http://ansari711.blogfa.com

سلام
من نیز شخصا بابت مشکلی که بع از سهمیه بندی بنزین در بخش حمل و نقل ایجاد شده بود به سایت ریاست جمهوری ایمیلی زدم
دریغ از حداقل یک پاسخ حتی تا این لحظه

پس حق با شماست ایمیل نزنید! مسولین ما راه اندازی سایتها را فقط برای اینکه سازمانشان سایتی داشته باشند انجام می دهند !
همین و بس!

irandegani شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ http://ake.blogfa.com

وبلاگ بسیار پر محتوایی داری
اگر خواهان تبادل لینک با ما هستید ما را با نام دانشجویان دانشکده کشاورزی سراوان لینک کنید سپس به ما اطلاع دهید تا ما شما رو با افتخار لینک کنیم با تشکر فراوان ایرندگانی www.ake.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد