تبریک انتصاب ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

جناب آقای مهندس موحدیان

 

انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور را تبریک عرض نموده و برای جنابعالی از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون مسئلت می نمایم.

 

سعید مقیسه

مدیریت وبلاگ

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرام صداقت یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ب.ظ http://sedaghathoor.blogfa.com

ممنون از تماس شما در وب
بنده با اجازه شما وب شما را پیوند دادم
ممنون از لطف شما
وبلاگ قشنگی دارید موفق باشید

میلاد پوررجب یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.daneshju.ir/forum

سلام دوست عزیز
بنده مدیر انجمن علمی دانشجویان ایران هستم
جای شما و مزالب پر محتوای شما در این سایت بسیار خالی است و در همین جا از شما صمیمانه دعوت به همکاری در این انجمن میکنم
منتظر آشنایی بیشتر با شما نیز هستم
یا علی

باران جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ

با عرض سلام من دانشجوی مهنذسی کشاورزی هستم و از وبلاگ شما خوشم اومد

با تشکر از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد